قیمت رسمی تبلت‌های سری گلکسی تب S۱۰ لو رفت

این سری از تبلت‌ها نسبت به نمونه پیشین افزایش قیمت نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، سامسونگ احتمالاً فردا از سری تبلت‌های گلکسی تب S۱۰ رونمایی می‌کند. این سری از تبلت‌های سامسونگ شامل ۲ مدل تب اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ اولترا خواهد بود. پیش‌ازاین نیز مشخصات کامل این تبلت‌ها به بیرون درز کرده بود. حالا یک روز مانده به رونمایی رسمی، قیمت آن‌ها در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شده است.

قیمت رسمی تبلت‌های سری گلکسی تب S۱۰ لو رفت

بنابر گزارش اندروید هدلاینز، این اطلاعات در وب‌سایت آمریکا سامسونگ دیده شده‌اند. خبر خوب این است که سامسونگ برخلاف رویه‌ای که در عرضه گوشی‌های هوشمندش پیش گرفته، قیمت تبلت‌های جدیدش را افزایش نداده است و این محصولات از لحاظ قیمتی هم‌رده نسخه‌های پیشین خود خواهند بود. علاوه‌براین، سامسونگ ظاهراً قصد دارد نسخه تب اس ۱۰ اولترا را با ظرفیت یک ترابایتی نیز روانه بازار کند. منبعی آگاه در ایکس ویدئوی معرفی این سری از تبلت‌های سامسونگ را نیز فاش کرده است.

قیمت و مشخصات تبلت‌های گلکسی تب S۱۰ سامسونگ

گلکسی تب اس ۱۰ پلاس نسخه پایه این سری از تبلت‌های سامسونگ خواهد بود. نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین نسخه مجهز به حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز ۱۱۱۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. این مدل نیز همچنان از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

قیمت رسمی تبلت‌های سری گلکسی تب S۱۰ لو رفت

نسخه پایه گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نیز به ۱۲ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و ۱۱۱۹ دلار قیمت دارد. همچنین نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۱۳۱۹ دلار قیمت خواهد داشت. اما گران‌ترین نسخه این سری از تبلت‌های سامسونگ با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۶۹۹ دلار است. علاوه‌براین، در خبرهای پیشین گفته شده بود که کیبورد گلکسی تب S۱۰ پلاس به کلید اختصاصی هوش مصنوعی مجهز می‌شود.

البته باید توجه کنید این قیمت‌ها برای بازار آمریکاست و ممکن است سامسونگ این سری از تبلت‌هایش را با قیمت متفاوتی در سایر بازارها عرضه کند. براساس گزارش‌های پیشین، سامسونگ قرار است ۵ مهر از تبلت‌های جدید خود رونمایی کند. همچنین عرضه رسمی آن‌ها از ۴ اکتبر (۱۳ مهر) آغاز می‌شود.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]