کوه همستر کامبت، موش زایید/ اگر همستر واقعی پرورش می‌دادیم بیشتر سود می‌کردیم!

همستر کامبت لیست شد؛ اما بر خلاف آنچه کاربران فکر می‌کردند، با قیمتی ناچیز و هیچکس را ثروتمند نکرد. کاربرانی که به هر دلیل برای بدست آوردن همستر از کار و زندگی خود می‌زدند، امروز واکنش‌های جالبی به این ایردراپ دارند.

تینا مزدکی: سرانجام انتظارها به پایان رسید و همستر بالاخره لیست شد. پیش‌تر، کاربران بر این باورد بودند که ایردراپ همستر، بزرگترین ایردراپ تاریخ خواهد بود. اتفاقات امروز و قیمت همستر نه تنها چنین چیزی را نشان نمیدهد، بلکه کاربرانی که در این بازی پشتکار زیادی داشتند، بین ۵۰۰ هزار تا ۱و نیم میلیون تومان از این بازی به دست می‌آورند.

در حاشیه تلاش کاربران برای بدست آوردن همستر نیز، به وفور می‌دیدیم که کاربران از کار و زندگی خود می‌زدند؛ شبانه روز بازی می‌کردند بی آنکه حتی کوچکترین اطلاعی از آینده آن داشته باشند. حتی در برخی موارد به شوخی یا جدی صحبت از معاوضه خودرو، گوشی هوشمند، خط تلفن و … با همستر به میان می‌آید. برخی کاربران نیز با چندی اکانت مختلف در تلگرام همستر داشتند اما در نهایت چیزی زیادی نصیبشان نشد. بنابراین اینکه برخی کاربران، همستر را بزرگترین کلاهبرداری تاریخ ایردراپ‌ها می‌دانند جای تعجب ندارد. 

یکی از کاربران ایرانی در توییتر در مورد ایردراپ همستر نوشت:« بازی همستر حدود ۵-۶ ماه، روزانه وقت آدم‌های زیادی را گرفت، در آخر هم به صورت میانگین، ۱۰ الی ۱۲ دلار توکن به کاربران داد که عدد نهایی دقیق آن معلوم نیست. فقط به این فکر کردم کاش روزی بتوانیم به اندازه‌ای که برای همستر وقت گذاشتیم، برای یادگیری مهارت‌های جدید به صورت مستمر وقت گذاریم.»

کوه موش زایید، همستر هیچکس را پولدار نکرد/ اگر همستر واقعی پرورش می‌دادیم بیشتر سود می‌کردیم!

گویا بازی همستر برای دادن امتیاز به کاربران، ویدئوهایی در یوتیوب آپلود می‌کرد و کاربران نیز برای بدست آوردن امتیاز این ویدئوها را می‌دیدند. اما امتیازهای کاربران در برابر آنچه همستر از طریق یوتیوب کسب کرد بسیار ناچیز است. یکی دیگر از کاربران در این باره نوشت:« پروژه ایردراپ همستر، به عنوان بزرگترین اسکم و کلاهبرداری تاریخ نشان داد که پنیر مفت فقط در تله موش پیدا می‌شود!»

نزدیک میلیون‌ها نفر بنده همستر شدند؛ برخی کاربران از اینکه تن به این بازی دادند ابراز شرمساری کردند. یکی دیگر از کاربران توییتر با سوال از ChatGPT به این نتیجه رسید که همسترها در هر ۷ ماه میتوانند حدود ۱۰ تا ۷ باز زایمان کنند و نوشت:« با توجه به قیمت لیست شدن توکن همستر، اگر دو همستر خریده بودید، ۱۲۰ بچه داشتند و هر کدام با قیمت حداقل ۲۰۰ هزار تومن، اکنون ۲۴ میلیون ارزش داشتند.»

کاربر دیگری هم تصور همستر از کاربران را به شخصیت‌های انیمیشن رئیس مزرعه تشبیه کرد و این تصویر را در توییتر آپلود کرد:

کوه موش زایید، همستر هیچکس را پولدار نکرد/ اگر همستر واقعی پرورش می‌دادیم بیشتر سود می‌کردیم!

با اتفاقی که امروز برای ایردراپ توکن همستر افتاد، امید است اطلاعات کاربران بالا رفته و به جای زمان گذاشتن برای بازی که نتیجه آن مشخص نیست؛ به امور ارزشمندتر بپردازند. نظر شما چیست؟

۵۸۳۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]