طراحی کاملاً متفاوت گوشی جدید شیائومی/ عکس

ردمی امروز از سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۱۴ در چین رونمایی خواهد کرد. در کنار این برند، از هدفون ردمی بادز ۶ WTS نیز پرده‌برداری می‌شود. تیزرهای اخیر قبلاً طراحی Note 14 Pro و +Note 14 Pro را فاش کرده‌اند، اما شیائومی هنوز رسماً ظاهر گوشی نوت ۱۴ استاندارد را فاش نکرده است. حالا یک تصویر واقعی از این گوشی لو رفته است که نکته جالبی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، تصویری که از ردمی نوت ۱۴ استاندارد در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، طراحی کاملاً جدید و متفاوت از انواع پرو نوت ۱۴ را نشان می‌دهد.

طراحی کاملاً متفاوت گوشی جدید شیائومی/ عکس

به نقل از دیجیاتو، تصویر بالا که ظاهراً توسط Panda is Bald به اشتراک گذاشته شده است، رنگ مشکی Redmi Note 14 معمولی را به نمایش می‌گذارد. مدل‌های Pro دارای یک ماژول دوربین squircle هستند که در وسط نیمه بالایی پنل پشتی قرار دارد. در مقابل، ردمی نوت ۱۴ معمولی دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که در بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است.

با نگاهی دقیق‌تر به جزیره دوربین، تنظیمات دوربین دوگانه و فلاش LED به‌وضوح قابل مشاهده‌اند. ظاهراً این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

دیگر مشخصات احتمالی ردمی نوت ۱۴ معمولی

طبق شایعات، ردمی نوت ۱۴ دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز آمولد +FHD با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت خواهد بود. احتمالاً دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود.

از نظر سخت‌افزاری، نوت ۱۴ ممکن است دارای چیپست Dimensity 7050، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 2.2 باشد. احتمالاً یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی نیز این گوشی را همراهی خواهد کرد.

حسگر اثر انگشت این گوشی احتمالاً روی صفحه نمایش قرار دارد. همچنین روی اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS اجرا می‌شود. درحالی‌که انتظار می‌رود مدل‌های Pro دارای استاندارد IP69 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشند، مدل استاندارد ممکن است با رتبه IP64 عرضه شود.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]