افشای طراحی گلکسی S۲۵ سامسونگ/ عکس

تغییرات این مدل نسبت به مدل نسل پیشین را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، گلکسی S۲۵ اولترا یکی از خبرسازترین محصولات دنیای فناوری است و طی چند هفته گذشته خبرهای زیادی درمورد قابلیت‌های آن به بیرون درز کرده است. اما ویدیوی جدیدی که از کیس پلاستیکی این گوشی منتشر شده می‌تواند تصویر بهتری از طراحی ارائه دهد.

این ویدیو که منبع آگاه Ice Universe در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، کیس محافظ پلاستیکی را نشان می‌دهد و ظاهراً متعلق به گلکسی اس ۲۵ اولترا است. با تطبیق مشخصات این کیس و رندرهایی که پیشتر منتشر شده‌اند، می‌توان تاحدودی تأیید کرد این کیس برای اس ۲۵ اولترا طراحی و ساخته شده است. ازجمله تغییرات اس ۲۵ اولترا نسبت به مدل‌های فعلی، گوشه‌های گردتر آن است که در ویدیوی حاضر نیز دیده می‌شود.

تغییری چشمگیر در طراحی گلکسی S۲۵ اولترا دیده نمی‌شود

در این ویدیو نیز مشخص است که چیدمان دوربین گلکسی ۲۵ اولترا کاملاً مشابه اس ۲۴ اولترا است و تغییری نکرده است. این چیدمان دوربین در رندرهای پیشین نیز تأیید شده بود. مواردی دیگری همچون دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه پاور، شکاف درگاه USB-C در پایین و قسمت مشبک بلندگو نیز در این کیس دیده می‌شود.

البته یکسان بودن چیدمان دوربین‌ها به معنای ارتقا نیافتن کیفیت آن‌ها در مدل جدید نیست. براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود اس ۲۵ اولترا به یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین سوپر تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری، دوربین تله‌فوتو ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی مجهز باشد.

به‌طورکلی، نباید انتظار تغییراتی چشمگیر در طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا داشته باشید؛ این گوشی بسیاری از شاخصه‌های طراحی مدل پیشین خود را حفظ خواهد کرد. شاید تنها تفاوت‌های طراحی مدل اس ۲۵ اولترا با اس ۲۴ اولترا گوشه‌های گردتر و یک فریم نامتقارن از جلو به عقب برای آسان‌ترکردن حمل دستگاه باشد.

درمورد مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه نیز شایعات فراوان‌اند. در جدیدترین مورد گفته شده مدل اولترا احتمالاً ۱۶ گیگابایت رم دریافت می‌کند، درحالی‌که اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس هرکدام ۱۲ گیگابایت رم خواهند داشت.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]