واتساپ بروزرسانی شد؛ تماس‌های تصویری جذاب در انتظار کاربران!

واتساپ با افزودن فیلترها و پس‌زمینه‌های جدید سعی دارد فضای تماس‌های ویدیویی را روی پلتفرم پیام‌رسان خود جذاب‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، واتساپ با انتشار به‌روزرسانی، فیلترها و پس‌زمینه‌های جدیدی را برای استفاده در تماس‌های تصویری معرفی کرد. در ادامه با نحوه‌ی عملکرد این افکت‌های جدید آشنا می‌شویم.

طبق گفته‌ی واتساپ، فیلترهای جدید این پلتفرم با افزودن احساسات شخصی به تماس‌های ویدیویی، باعث افزایش جذابیت این نوع تماس‌ها می‌شوند. علاوه‌بر این کاربران می‌توانند با فعال‌کردن پس‌زمینه‌های جدید، هنگام برقرای تماس‌های ویدیویی واتساپ محیط اطراف خود را از دید سایرین پنهان کنند.

واتساپ می‌گوید: «فیلترها برای کمک به ایجاد فضایی سرگرم‌کننده‌تر طراحی شده‌اند و اینکار را ازطریق افزودن رنگ‌های پویا و ایجاد حس هنری‌تر برای ویدیوها انجام می‌دهند. با پس‌زمینه‌ها می‌توانید محیط اطراف خود را خصوصی نگه دارید و به‌جای آن خودتان را در کافی‌شاپی دنج یا اتاق نشیمن راحت نشان دهید.»

واتساپ بروزرسانی شد؛ تماس‌های تصویری جذاب در انتظار کاربران!

با ۲۰ گزینه‌ی مختلف برای افکت‌های تماس تصویری واتساپ و ترکیب آن‌ها می‌توانید حالت‌های ظاهری منحصربه‌فردی ایجاد کنید. فیلترها شامل گزینه‌هایی مانند گرم، سرد، سیاه و سفید، نوردهی، رویایی، نور منشور، نمای چشم ماهی، تلویزیون قدیمی، شیشه‌ی مات و دو رنگ می‌شوند. پس‌زمینه‌ها نیز شامل حالت‌های محو، اتاق نشیمن، دفتر کار، کافه، سنگ‌ریزه، غذا، ساحل، غروب، جشن و جنگل می‌شوند.

به‌روزرسانی جدید واتساپ علاوه‌بر افزودن فیلترها و پس‌زمینه‌های جذاب در تماس‌های تصویری، امکان تنظیم نور و روشنایی محیطی که در دوربین نشان داده می‌شود را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در طول تماس ویدیویی با ضربه‌زدن روی نماد جدیدی که در گوشه‌ی بالا سمت‌راست صفحه قرار دارد، به‌صورت انفرادی یا گروهی به افکت‌های جدید دسترسی پیدا کنند.

واتساپ چندهفته قبل، از بهبودهایی در قابلیت کانال‌ها (Channels) خبر داد. اکنون کاربران می‌توانند با آپدیت جدید، کانال‌های جدید را براساس دسته‌های مختلف مثل افراد، سازمان‌ها، سبک زندگی، ورزش، سرگرمی، کسب‌وکار و اخبار و اطلاعات پیدا کنند.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]