گلکسی اس‌۲۵ قرار است این شکلی باشد!

اخیرا تصویر یک ماکت از مدل استاندارد گلکسی اس ۲۵ – Galaxy S25 سامسونگ منتشر شده که جزئیات طراحی این گوشی پرچمدار را به‌طور کامل افشا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از گجت‌نیوز، تا رونمایی رسمی سری پرچمداران گلکسی S25 حدود سه ماه باقی مانده است. با این وجود تا همین الان نیز بسیاری مشخصات ظاهری و فنی این پرچمداران لو رفته‌اند. جدیدترین اخبار در خصوص پرچمداران سال آینده سامسونگ، یک ماکت از مدل استاندارد گلکسی اس ۲۵ است که بر اساس اطلاعات موجود از مشخصات فیزیکی و ظاهری این گوشی طراحی شده و بخش عمده‌ای از جزئیات آن را افشا می‌کند.

ماکت گلکسی اس ۲۵ چه اطلاعاتی در اختیارمان قرار می‌دهد

ماکت گوشی Galaxy S25 توسط دو تن از افشاگران شناخته‌شده حوزه دستگاه‌های اندرویدی، اکانت‌های @xleaks7 و VeePN منتشر شده است. ابعاد این ماکت ۱۴۶.۹۴ در ۷۰.۴۶ در ۷.۲۵ میلیمتر است که آن را به محصولی باریک‌تر، کوتاه‌تر و کم‌عرض‌تر از گلکسی اس ۲۴ تبدیل می‌کند. تصویر این ماکت را می‌توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

گلکسی اس‌۲۵ قرار است این شکلی باشد!

شایعه شده که اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۲۵ قرار است از ۶٫۲ اینچ به ۶٫۳۶ اینچ افزایش پیدا کند. علاوه بر این، حافظه رم این گوشی نیز ۴ گیگابایت نسبت به نسل قبل افزایش پیدا کرده و به ۱۲ گیگ خواهد رسید. همچنین عملکرد فنی این گوشی پرچمدار نیز نسبت به گلکسی S24 ارتقای چشمگیری خواهد داشت.

به جز این اخبار همچنین شایعه شده که سامسونگ قصد دارد در سری پرچمدار Galaxy S25 با هدف تقویت فروش مدل‌های استاندارد و اولترا قید عرضه نسخه پلاس را بزند. این اتفاق قرار است دو سال بعد برای گلکسی اس ۲۶ نیز اتفاق بیفتد. در عین حال تمامی این ادعاها صرفا در حد حدس و گمان بوده و قطعیتی در هیچ‌یک از آن‌ها نیست.

علاوه بر این برخی دیگر از اخبار نیز به تجهیز گلکسی اس ۲۵ به یک ماژول دوربین اصلی دقیقا مشابه با گلکسی اس ۲۴ اشاره دارند. علیرغم این مساله اما به نظر می‌رسد این سری پرچمداران با قیمت‌هایی بالاتر به دست مشتریان خواهند رسید.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]