گوشی پرچمدار جدید سامسونگ طراحی متفاوتی دارد

سری گوشی‌های گلکسی S۲۴ سامسونگ ممکن است جزو بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ باشند، اما از نظر طراحی ظاهری به‌نظر نمی‌رسد که مدل اولترا به این خانواده تعلق داشته باشد. این موضوع ظاهراً در سال آینده با معرفی سری گلکسی S۲۵ تغییر خواهد کرد و هر سه گوشی از زبان طراحی نسبتاً مشابهی بهره خواهند برد.

به گزارش خبرآنلاین، منبع مشهوری به‌نام Ice Universe تصویری از آنچه را که شبیه محافظ نمایشگر یا ماکت گلکسی S۲۵ به‌نظر می‌رسد، منتشر کرده است. در این عکس جلوی گوشی‌ها طراحی نسبتاً یکسانی دارند، چراکه زاویه‌های تیز مدل اولترا از بین رفته است.

به نقل از دیجیاتو، این تصویر تنها گوشی‌ها را از جلو نشان می‌دهد و شایعاتی را که قبلاً شنیده‌ایم، تأیید می‌کند. گلکسی S۲۵ اولترا برای داشتن زبان طراحی نزدیک‌تر به مدل استاندارد و پلاس S۲۵، گوشه‌های تیز نسل‌های قبل خود را کنار گذاشته است. بنابراین از نظر ظاهری، دیگر مدلی متفاوت در این خانواده نیست.

در این عکس، گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس تا حد زیادی شبیه مدل‌های قبلی خود هستند، اما شایعه شده است که کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر از نسل قبل خواهند بود. همچنین، به نظر می‌رسد گلکسی S۲۵ اولترا مانند دو مدل دیگر دارای لبه‌های مسطح است، که می‌تواند باعث بهبود ارگونومی دستگاه شود.

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ طراحی جدیدی دارد
طراحی جدید گلکسی S۲۵ اولترا سامسونگ

چیزی که در این عکس بیش از همه به چشم می‌خورد، حاشیه‌های نازک‌تر نسبت به نسل پیش است که ظاهری شیک به گوشی‌ها می‌بخشد. هماهنگی در طراحی نیز به‌طرز عجیبی دلپذیر است.

گوشی‌های جدید سامسونگ اولین گوشی‌هایی خواهند بود که با One UI ۷ مبتنی بر اندروید ۱۵ عرضه می‌شوند. همچنین شایعاتی منتشر شده است که برخی از مدل‌ها از تراشه دایمنسیتی مدیاتک بهره می‌برند زیرا سامسونگ در پروسه تولید و توسعه تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ ظاهراً با مشکلاتی روبه‌رو است.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]