از دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۵ اولترا چه می‌دانیم؟

احتمالاً شیائومی ۱۵ اولترا با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت و تمرکز ویژه روی عکاسی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، به‌ زمان رونمایی از پرچمدارهای خانواده‌ی شیائومی ۱۵ نزدیک می‌شویم و هر روز اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌های فاش‌ می‌شود. احتمالاً شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو اواخر ماه اکتبر میلادی (اوایل آبان) رونمایی شوند و از شیائومی ۱۵ اولترا در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ پرده‌برداری شود.

افشاگر معروف دنیای تکنولوژی پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرد و در آن به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۵ اولترا اشاره کرد. طبق اطلاعات فاش‌شده، شیائومی از حسگر ISOCELL HP۹ سامسونگ در گل سرسبد پرچمدارهای خود استفاده خواهد کرد که در ویوو X۱۰۰ اولترا از آن استفاده شده است.

احتمالاً فاصله‌ی کانونی لنز پریسکوپی شیائومی ۱۵ اولترا ۱۰۰ میلی‌متر باشد و با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۶ و زوم اپتیکال ۴٫۳ برابری، تصاویر پریسکوپی جذابی ثبت کند. طبق شایعات و اطلاعات فاش‌شده، تنها تغییر شیائومی ۱۵ اولترا نسبت به شیائومی ۱۴ اولترا، دوربین پریسکوپی آن است و مشخصات دوربین عریض، فوق‌ عریض و تله‌فوتو این گوشی مانند نسل قبلی خواهد بود.

با توجه به شایعات، حسگر دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی پرچمدار شیائومی، سونی LYT-۹۰۰ است که از لرزشگیر اپتیکال هم پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این گوشی از دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۵۸ و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۵۸ بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود شیائومی در هر سه گوشی شیائومی ۱۵، شیائومی ۱۵ پرو و شیائومی ۱۵ اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ الیت استفاده کند. اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی و قیمت گوشی شیائومی مدل شیائومی ۱۵ اولترا دردسترس نیست؛ اما احتمالاً شیائومی در اواسط زمستان سال جاری از این گوشی رونمایی می‌کند.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]