عکس | این سرفیس جدید مایکروسافت است

اوایل سال میلادی جاری، سرفیس ۷ را بدون حضور تراشه‌های اینتل و با هدف تقویت سازگاری عملکرد ویندوز با معماری Arm، همراه اسنپدراگون ایکس الیت عرضه شد و به‌ نظر می‌رسد احتمالاً سرفیس‌ بعدی مایکروسافت را با تراشه‌های سری Lunar Lake اینتل در سال آینده خواهیم دید.

به گزارش خبرآنلاین، تصاویری از سرفیسی در بازار گجت‌های دسته‌دوم Goofish فاش شده که ظاهراً به پردازنده Core Ultra ۷ با توان ۲۶۸ وات مجهز است. مشخص نیست این سرفیس از خانواده سرفیس ۷ است یا سرفیس ۸ اما برچسب نصب‌شده روی این نمونه نشان می‌دهد این سرفیس دستگاهی از مایکروسافت است که معرفی‌ نشده؛ هرچند ممکن است پردازنده دیگری از اینتل در آن به‌ کار رفته باشد.

عکس | این سرفیس جدید مایکروسافت است

به نقل از دیجیاتو، اوایل سال جاری، مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ را با پردازنده‌های Meteor Lake به بازار عرضه کرد اما NPUهای این پردازنده‌ها به‌ اندازه کافی برای قابلیت‌های کوپایلت پلاس قدرتمند نبودند؛ به‌ همین‌ دلیل بیشتر برای امور تجاری و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شدند. به‌علاوه این محصولات مثل سرفیس ۷ و سرفیس پرو ۱۱ طراحی به‌روز و ارتقایافته‌ای هم نداشتند.

لیست این بازار اینترنتی نشان می‌دهد سرفیس لورفته باید سال ۲۰۲۵ به فروش برسد؛ درنتیجه حدس‌وگمان‌ها حاکی از آن است که این سرفیس جزو محصولات ردموندی‌ها در CES ۲۰۲۵ خواهد بود. ایده دیگر هم این است که مثل قبل مایکروسافت این سرفیس را صرفاً برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها عرضه کند.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]