ایمنی فرودگاه شهید صدوقی یزد افزایش یافت

یزد- مدیرکل فرودگاه‌های یزد از انجام اقدامات بهسازی برای افزایش ایمنی فرودگاه شهید صدوقی یزد خبر داد.

کمال دهقان منشادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از اجرای زیرسازی و آسفالت سرویس رود جنب یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی یزد در رمپ پرواز این فرودگاه خبر داد و افزود: با هدف زیبا سازی محوطه و همچنین افزایش ضریب ایمنی و اجرای آسفالت سرویس رود، عملیات زیر سازی و توسعه شبکه دسترسی آغاز شد.

وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت کارشناسان اداره کل فرودگاه‌های یزد در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌های یزد بیان کرد: بهسازی و توسعه کانال انرژی نیمه آدم رو حد فاصل ساختمان نیروگاه برق اضطراری تا ترمینال پروازهای خارجی به طول ۱۱۰ متر جهت نوسازی شبکه برق رسانی و تعریض آن، با قدمت بیش از ۵۰ سال وظیفه تامین برق سالن پروازهای خارجی و سیستم های سرمایشی را داشته اند که توسط اداره تجهیزات و سامانه های فرودگاهی این اداره کل آغاز شد.

وی افزود: اجرای این پروژه شامل حفاری، زیرسازی، مش بندی، لوله گذاری به صورت چند ردیف و بتن ریزی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران درحال انجام است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]