بارش پراکنده باران و رعدوبرق در برخی نقاط کشور

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران، وزش باد و رعدوبرق در بسیاری از نقاط کشور خبر داد.

به گزارش بازار، سازمان هواشناسی بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز – پنج‌شنبه ۵ مهر- در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز در تهران، البرز و سمنان بارندگی، رعد و برق وزش باد شدید موقت پیش‌بینی کرده است.

همچنین در روز جمعه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و قزوین بارش ادامه خواهد داشت.

شنبه در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، قم، مرکزی و شمال استان‌های اصفهان، همدان، خراسان جنوبی و سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

همچنین در استان‌های قزوین، البرز، تهران، زنجان و سواحل دریای خزر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

روز یکشنبه در استان‌های البرز، تهران، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق و در سواحل دریای خزر و خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه در کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، قم و شمال مرکزی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

در پنج‌روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که باعث کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد. خلیج‌فارس طی امروز و دریای خزر در دو روز آینده مواج است.

وضعیت جوی تهران امروز قسمتی ابری و غبارآلود در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و احتمال گردوخاک خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۳۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است. در روزهای آینده بیشینه دمای تهران کاهش خواهد یافت و به ۲۲ درجه در روز یکشنبه خواهد رسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]