صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است/ تاکید بر بومی‌سازی

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضع موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری متخصصان و کارشناسان است.

به گزارش بازار از سازمان هواپیمایی کشوری، «حسین پورفرزانه» امروز (یکشنبه) در دیدار با معاونان، مدیران و کارکنان معاونت‌های استاندارد پرواز، هوانوردی و امور بین الملل و توسعه مدیریت و منابع این سازمان، بر رشد برون‌زا به‌جای رشد درون‌زا به منظور تسریع در ارائه خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات تاکید کرد.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیشبرد اهداف عالیه صنعت هوانوردی و تاکید بر تولید بومی‌سازی صنعت، اظهار داشت: باید از نظرات تک‌تک کارشناسان و متخصصان این سازمان برای پیشبرد صنعت هوانوردی بهره برد.

وی در ادامه به تشریح جایگاه و اهمیت نیروی انسانی و رضایت شغلی کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: تخصص‌گرایی و فعالیت افراد در رشته‌های تحصیلی مرتبط، اصل مهم و اساسی در افزایش اثربخشی به‌شمار می‌رود؛ بنابراین علاوه بر مسائل معیشتی از جمله حقوق و مزایا، توجه به تخصص گرایی منجر به ایجاد فضای آرام، تخصصی و در نهایت ارتقای رضایت شغلی خواهد شد.

وی به‌ برنامه‌ها و طرح های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: توسعه اهداف و برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری مستلزم همیاری و همکاری متخصصان و کارشناسان است و چنانچه بخواهیم به اهداف مد نظر از جمله اصلاح رویه‌ها و توسعه این صنعت دست یابیم، باید از راهبردها و مشاوره‌های متخصصان امر بهره‌مند شویم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]