درگاه بانکی تمامی سایت‌های غیر مجاز مسدود می‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی درگاه‌های بانکی سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت مسدود می‌شود و اجازه فعالیت به هیچ یک از آنها را نخواهیم داد.

به گزارش بازار، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگویی با بیان اینکه در حال حاضر نظارت‌های خود را در حوزه فروش بلیت هواپیما با توجه به آزادسازی نرخ بلیت پرواز در بخش داخلی تشدید کرده‌ایم؛ گفت: به هیچ عنوان اجازه تخلف و یا گران فروشی به سایت و یا شرکت‌های هواپیمایی را نمی‌دهیم و تمامی سایت‌های فروش بلیت هواپیما ملزم به رعایت قانون حقوق مسافری در بخش‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت سقف نرخ‌نامه انجمن شرکت‌های هواپیمایی هستند و در صورت عدم رعایت این قانون سازمان هواپیمایی با آنها برخورد خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: با توجه به شرایط هفته‌های گذشته، برخی از مسافران از عدم پرداخت و استرداد بلیت پروازهای خود از سوی برخی از سایت‌ها خبر دادند که با تمامی آنها برخورد خواهد شد و تمامی شرکت‌ها و همچنین آژانس‌های مسافرتی ملزم به رعایت دستورالعمل صادر شده هستند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه فعالیت به سایت‌های غیر مجاز را نمی‌دهیم و تمامی آنها را به دادستانی معرفی خواهیم کرد و اجازه فعالیت به هیچ یک از آنها را نخواهیم داد؛ به صورتی که تمامی درگاه‌های اینترنتی و همچنین درگاه‌های بانکی سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت را مسدود می‌کنیم.

خبرنگار

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]