توزیع شیر در مدارس متوقف شد؟

وزیر آموزش و پرورش از در دستور کار قرار گرفتن توزیع شیر در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، علیرضا کاظمی چهارشنبه ۹ مهر ۱۴۰۴ در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: در این زمینه بحث‌ها انجام شده و بخش‌نامه‌های مربوطه ارسال شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین از برنامه‌ریزی‌ برای تأسیس مدرسه تلویزیونی ایران خبر داد و گفت: این اقدام باهدف استفاده از این ظرفیت در جهت ارتقای کیفیت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

۴۷۲۳۶

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]