قالیباف: ما هرگز نمی‌خواهیم با آمریکایی‌ها در یک قاب باشیم

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: میانجی‌ها خیلی اصرار داشتند و ماهم گفتیم در آن قاب حاضر نمی‌شویم و ما فقط برای مذاکره می‌آییم.


دریافت
20 MB

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]