ادعای جنجالی ترامپ درباره حمله پهپادی ایران به کشتیها/ رئیس جمهور آمریکا: آتشبس نقض شد
رئیسجمهور آمریکا در پستی در شبکه ترورث سوشال مدعی شد که ایران کشتیهایی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتشبس را نقض کرده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.
الحدث نوشت: ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها ضربه محکمی به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت وارد کرد. کشتی آسیب دید اما به مسیر خود ادامه داد و ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
ترامپ مدعی شد: واضح است که این یک نقض غیرمسئولانه توافق ما برای آتشبس است.




ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0