وزیر ارتباطات: سایت‌های ارتباطی باید از اولویت قطع برق خارج شوند

هاشمی با تاکید بر اینکه پایداری برق لازمه ارتقای کیفیت ارتباطات است، خواستار خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]