اخبار اقتصادی امروز: 151
  • تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ سومین روز افزایشی کوییک

    اکوایران: بازار خودرو امروز هم مثل دیروز کمترین تغییر را تجربه کرد و شاهد روزی آرام در میان داخلی‌‌ها و مونتاژی‌ها بودیم. البته سه خودرو خلاف این وضعیت رفتار کردند. یکی از آن‌ها کوییک بود که برای سومین روز افزایش یافت.

    به گزارش اکوایران؛ طی روزهای اخیر بازار خودرو شکل آرامی به خود گرفته بود و امروز هم این روند ادامه داشت و غالب خودروها نوسانات شدید قیمتی ، با این شرایط تنها شاهد افزایش قیمت محدود در تعداد معدودی از مدل‌ها بودیم و اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی تغییر قیمت نداشتند.

    به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو هم روند آرام به خود گیرد، هرچند امروز بازارهای موازی افزایش قیمت داشتند. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند بازار خودرو تا هفته اول مهر شکل آرامی خواهد داشت و پس از آن شاهد تغییر در این بازار خواهیم بود.

    بررسی بازار نشان می‌دهد امروز بیشترین تغییر قیمت به «کوییک اتوماتR» رسید و رشدی ۴ میلیون تومانی داشت. «تارا اتوماتV2» هم افزایشی ۳ میلیونی را تجربه کرد، از سوی دیگر امروز «کوییک دنده‌ایS» هم امروز افزایشی یک میلیون تومانی داشت.

    قیمت محصولات ایران خودرو

    گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

    براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» هم امروز بدون تغییر ۸۶۰ میلیون تومانی ماند. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» با افزایش ۳ میلیونی در بازار ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۶ میلیون تومانی ماند و  «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

    اکووو 26

    قیمت محصولات سایپا

    در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد نوسان قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۵ میلیون تومانی ماند، اما «کوییک‌R اتومات» با افزایش ۴ میلیونی در بازار ۵۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار با رشدی یک میلیونی ۴۱۳ میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۲ میلیون تومانی ماند و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

    اکو 26

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    چرت بازار خودرو ادامه دارد/ بیشترین تغییر قیمت به اطلس رسید + جدول قیمت
    28 - شهریور - 1403

    چرت بازار خودرو ادامه دارد/ بیشترین تغییر قیمت به اطلس رسید + جدول قیمت

    اکوایران: بازار خودرو امروز نوسان اندک داشت و ارزیابی‌ها از تداوم سکون در میان داخلی‌ها و مونتاژی‌ها حکایت دارد.

    وزیر صمت: بخشنامه واردات خودرو‌های کارکرده باید اصلاح شود
    28 - شهریور - 1403

    وزیر صمت: بخشنامه واردات خودرو‌های کارکرده باید اصلاح شود

    اکوایران : وزیر صمت در سخنانی اعلام کرد بخشنامه واردات خودروهای کارکرده نیازمند اصلاحات است و پیگیر این موضوع هستیم .

    بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت
    28 - شهریور - 1403

    بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت

    اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی امروز هم کمترین تغییر قیمت را داشتند و برای سومین روز پیاپی شاهد آرامش در این بازار بودیم.

    جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی
    27 - شهریور - 1403

    جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی

    اکو ایران : وزیر صمت از برنامه این وزارت برای واردات خودرو خبر داد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا