اخبار اقتصادی امروز: 138
  • تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    آقای شهردار از کدام پنجره به تهران نگاه می کند ؟

    در جلسه اخیر شورای شهر تهران به روند طولانی صدور پروانه ساختمانی انتقاد شد.همچنین مشکلات محله نعمت آباد مورد بررسی قرار گرفت.

    مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه ما از انتصابات شهرداری به هیچ وجه مطلع نیستیم و بعضاً از رسانه‌ها می شنویم که جابجایی صورت گرفته است، اظهار کرد: این موضوع شنیده شده که قرار است معاون هماهنگی امور مناطق جابجا و در یکی از مناطق به کار گرفته شود و شاید علت عدم حضور ایشان در شورا همین باشد.

    وی با تأکید بر اینکه این دوره یکی از عجایب است، تصریح کرد: ما با ساختار مدیریتی آشفته‌ای روبه‌رو هستیم و الگوها تغییر یافته است. 

    ما هر روز صبح با مخازنی روبه رو هستیم که زباله‌های آنها روی زمین ریخته است. حالا می توانیم گزارش دهیم که ما عالی و بهترین هستیم اما مردم قضاوت می کنند.

    اقراریان ادامه داد: بنده به عنوان یکی از منتقدین آقای زاکانی نمی توانم در مناطق حضور پیدا کنم اما پیش از آن هر هفته حداقل یک ملاقات مردمی داشتم. بنده با دادستان و دیگر مسئولان از ناحیه سه بازدید کردم و مردم به ما می‌گویند که مناطق در تهران با یکدیگر برابر نیستند و به برخی مناطق رسیدگی ویژه می شود.

    رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه در مناطقی که وزیر و وکیل و مسئول سکونت دارند، نگهداشت به خوبی صورت می گیرد، تصریح کرد: بنده بارها به آقای زاکانی گفته ام که اگر این اتفاقات را نمی بیند، ما این وضعیت را به ایشان نشان خواهیم داد. قرار بود شهردار از پنجره جنوبی دفتر کارش به تهران نگاه کند اما به نظر از پنجره شمالی به شهر نگاه می کند.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    2 - مهر - 1403

    غافلگیری ترافیک اول مهر

    پاییز امسال بازهم با ترافیک آغاز شد. در تهران دو آمار درباره ترافیک پایتخت اعلام شد، یکی مقایسه ترافیک امسال با سال گذشته و دیگری مقایسه ترافیک پایتخت در اول مهر نسبت به هفته آخر شهریور.

    2 - مهر - 1403

    زندگی بی‌کیفیت تهرانی‌ها

    ​ مسعود پزشکیان، رییس دولت چهاردهم طی یک ماه اخیر دوبار درخصوص انتقال پایتخت سخن گفته: «توسعه کشور با ادامه روند فعلی امکان‌پذیر نیست، اینکه بخواهیم همچنان منابع اولیه را از جنوب کشور و دریا به مرکز بیاوریم و تبدیل به محصول کنیم و دوباره برای صادرات به جنوب بفرستیم، به شدت توان رقابت ما را مستهلک کرده و کاهش می‌دهد؛ چاره‌ای نداریم جز اینکه مرکزیت اقتصادی و سیاسی کشور را به جنوب و نزدیک دریا منتقل کنیم.

    2 - مهر - 1403

    روایت چمران از ترافیک اول مهر

    مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز ابتدا آقای امانی گزارشی از بازدید خود از محله نعمت‌آباد از منطقه ۱۹ ارائه خواهد کرد و در ادامه نیز به یک فوریت طرح تسهیلات شهروندان در حوزه گردشگری خواهیم پرداخت و در ادامه نیز چندین پرونده باغ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    1 - مهر - 1403

    برای فرزندشان به ایران آمدند: اول مهر و مشکلات نام‌نویسی کودکان افغان در مدارس

    سال تحصیلی تازه آغاز شد اما امسال هم برخی از قطار تحصیل جاماندند. برخی از آن‌ها افغانستانی هستند.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا