اخبار اقتصادی امروز: 2
  • تاریخ : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    اتوبوس‌های تهران از کجا معاینه فنی می‌گیرند؟

    ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران گرفتار بحران فرسودگی است. اما این ناوگان قدیمی موفق به دریافت معاینه فنی می‌شوند؟

    محمد مهدی میرزایی قمی -مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران- به اکوایران می‌گوید:‌ اتوبوس‌های متعلق به شهرداری تهران در سه مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین معاینه فنی می‌گیرند اما بخش اندکی از ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی از مراکز تهران معاینه فنی می‌گیرند و بیشتر به مراکز خارج از تهران مراجعه می‌کنند.

    او ادامه می‌دهد:‌ مشاهده شده برخی از این خودروها در نظارت‌های کنار جاده‌ای پلیس برگه معاینه فنی‌شان باطل شده و جریمه شده‌اند.

    قمی درخصوص استفاده از کاتالیست اجاره‌ای هم به پیشنهاد شهرداری به پلیس اشاره می‌کند؛ ایده‌ای که پیشنهاد می‌کند شماره کاتالیست‌ها در کارت خودرو قید شود و این شماره اختصاصی باشد تا دیگر از کاتالیست‌های اجاره‌ای استفاده نشود.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    3 - مهر - 1403

    اتوبوس‌های برقی به بندر رسید؟

    مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارشی در مورد موزه امام علی و مباحث فراوان مرتبط با آن از سوی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ارائه خواهد شد، اظهار کرد: گزارش مالی شهرداری نیز امروز ارائه می‌شود. بررسی وضعیت عضویت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و طرح غرف میوه و تره‌بار نیز در دستور کار جلسه امروز است.

    3 - مهر - 1403

    مشکلات تهران راه حل دارد

    راهکار انتقال پایتخت برای حل چالش‌های تهران مدتی است دوباره از سوی مسئولان دولتی مطرح شده است. به اعتقاد آنها حل مشکلات تهران دست نیافتنی است. بحران فرونشست ، آب و… چالش‌هایی است که سبب شده دوباره این راهکار قدیمی از بایگانی دولت بیرون بیاید .

    3 - مهر - 1403

    عامل اول فشار بر فقرا عوض شد

    اولین تصویر تورمی دولت چهاردهم منتشر شد. بر این اساس رشد ماهانه قیمت‌ها کم شد اما روند نقطه‌به‌نقطه آن روایت دیگری را تعریف می‌کند.

    2 - مهر - 1403

    کمک بازار سرمایه به خرید مسکن

    در سال‌های اخیر به دلایل مختلف دسترسی به مسکن به عنوان شاه‌ کلید اصلی زندگی افراد، تبدیل به یک مسئله جدی شده است. اما آیا بازار سرمایه می‌تواند در خرید مسکن به افراد کمک کند؟ ابزار آن چیست؟

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا