اخبار اقتصادی امروز: 15
  • تاریخ : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    جابه‌جایی ردیف‌های بودجه بدون اطلاع شورا

    حبیب کاشانی در دویست‌و‌شصت‌و‌ششمین جلسه شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران در مردادماه سال ۱۴۰۳ با اعلام اینکه چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای تیر و مرداد کسر شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه عمده ساخت‌و‌سازها در تابستان اتفاق می‌افتد قابل تأمل است که در تیر و مرداد که باید بیشترین درآمد را داشته باشیم، در مرداد چهار هزار میلیارد تومان درآمد کمتری داشته‌ایم.

    کاشانی اعلام کرد: در عملکرد پنج ماهه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۳ در مجموع وصول نقد و غیرنقد مبلغ ۴۷ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان بوده که مبلغ ۱۷ هزار و ۱۱۲ میلیارد تومان آن معادل ۳۶ درصد پایدار و ۳۰ هزار میلیارد تومان آن معادل ۶۳ درصد ناپایدار است. در مجموع در وصول نقد و غیر نقد ۱۶ هزار و ۸۹۳ میلیارد تومان عقب هستیم.

    سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورا با بیان اینکه برخی ردیف‌های بودجه جابه‌جا شده است، اظهار کرد: این موضوع صریحا خلاف قانون است و  دوستان در شهرداری باید توضیح دهند چگونه بدون اذن شورا این جابه‌جایی را انجام داده‌اند؟

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    9 - مهر - 1403

    تونل متوسلیان آماده کلنگ زنی

    ساخت تونل شهید متوسلیان به کلنگ زنی نزدیک شد.صبح امروز در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران موضوع ساخت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

    8 - مهر - 1403

    جزئیات جلسه غیر علنی با موضوع آرامستان جدید پایتخت

    ناصر امانی عضو شورای شهر تهران جزئیات جلسه صبحگاهی اعضای شورا در خصوص جانمایی آرامستان های جدید پایتخت تشریح کرد.

    8 - مهر - 1403

    لوکیشن آرامستان‌های جدید تهران

    مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک ساعت از جلسه قبل خود را به آرامستان‌های تهران اختصاص دادیم که به تصویب رسید تا مکان‌های انتخاب شده هرچه سریعتر مورد پیگیری قرار بگیرد تا کمبود بهشت زهرا جبران شود، اظهار کرد: شرایط بودجه و اعتبار و همچنین قیمت‌گذاری غرفه در میادین تره‌بار هم امروز بررسی می‌شود.

    7 - مهر - 1403

    مدیریت جزیره‌ای بر مکان‌های گردشگری پایتخت

    اواسط شهریور ماه مهدی چمران؛ رییس شورای شهر تهران بازدیدی از مجموعه دریاچه خلیج فارس کرد و با اشاره به مشکلات این مجموعه گفت: وضعیت کلی دریاچه نیز دست کمی از بام‌لند ندارد و متاسفانه عدم وحدت رویه در مدیریت این مجموعه‌ بزرگ گردشگری، لطمات زیادی به دارایی استراتژیک شهر تهران وارد آورده است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا