آیفون SE4 ، جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی اپل

به گفته «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، ظاهراً آیفون SE 4 بسیار شبیه آیفون‌های جدید خواهد بود و اوایل ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، همانند گزارش‌های قبلی، او تکرار کرد این آیفون به فیس‌ آیدی مجهز خواهد بود و نکته جالب این‌جاست که می‌تواند Apple Intelligence را اجرا کند. شاید اپل در کنار آیفون SE جدید از آیپد ایرهای نسل بعد در ۲ اندازه پرده بردارد.

براساس گزارش دیجیاتو، انتظار می‌رود آیفون SE 4 از اپل اینتلیجنس پشتیبانی کند؛ درحال‌حاضر هوش مصنوعی اپل فقط در آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و مدل‌های جدید آیفون ۱۶ قابل‌اجراست. اینکه این گوشی مقرون‌به‌صرفه به اپل اینتلیجنس مجهز باشد، برخی مشخصات فنی آن را نیز برای ما آشکار می‌کند؛ برای مثال برای اجرای هوش مصنوعی اپل روی خود دستگاه به ۸ گیگابایت رم نیاز است.

معرفی آیفون SE 4 و آیپد ایر جدید در اوایل سال ۲۰۲۵

آیفون SE جدید احتمالاً شبیه آیفون ۱۴ خواهد بود و دیگر خبری از حاشیه‌های درشت بالا و پایین و دکمه هوم نباشد. همچنین پیشتر شایعه شده بود که آیفون SE 4 به‌جای LCD معمولی، صفحه‌نمایش OLED خواهد داشت.

آیفون SE4 ، جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی اپل

مارک گرمن همچنین می‌گوید اپل هم‌زمان با مدل‌ جدید آیفون SE، آیپد ایرهای ۱۱ و ۱۳ اینچی را با «بهبودهای داخلی» تولید خواهد کرد. در کنار این تبلت‌ها، احتمالاً شاهد معرفی مجیک کیبوردهای جدید برای هر ۲ اندازه باشیم که شاید به برخی قابلیت‌های مجیک کیبورد آیپد پرو جدید مجهز باشند.

مارس و آوریل (اسفند و فروردین) دو ماه‌ هستند که اپل معمولاً در آن‌ها مدل‌های جدید آیفون SE و آیپد ایر را معرفی می‌کند. احتمال دارد این محصولات موردانتظار و مقرون‌به‌صرفه اوایل ۲۰۲۵ در رویدادی آنلاین یا صرفاً با اعلامیه‌ مطبوعاتی رونمایی شوند.

آخرین آیفون SE مارس ۲۰۲۲ معرفی شد اما جدیدترین سری آیپد ایر ماه مه امسال با تراشه M2 و اولین مدل ۱۳ اینچی به بازار آمد.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]