اخبار اقتصادی امروز: 1
  • تاریخ : پنجشنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    تسویه بدهی خط ۴ مترو

    مدتی است شهرداری تهران رقم تازه‌ای از میزان بدهی‌های خود به بانک‌ها اعلام می‌کند . ۱۷۰ همت رقمی است که از سوی شهردار تهران مطرح شده هرچند که گفته شده این رقم با مذاکرانی که داشتند به ۱۰۶ همت کاهش پیدا کرده است . بیشتر این بده‌ های بانکی مربوط به خطوط مترو است .

    لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با اکو ایران توضیح می‌دهد که عمده بدهی‌های شهرداری به بانک های تجارت، سپه و ملی است.  

    به گفته او میزان بدهی‌ها به بانک تجارت به ۲۷ همت رسیده بود که ۲۳ همت آن تسویه کامل شد و ۴ همت باقیمانده هم به زودی تسویه می‌شود و بخشی از بازپرداخت بدهی‌ها به صورت تسهیلات برای توسعه حمل‌ونقل عمومی دوباره به شهرداری تهران داده می‌شود .

    فروزنده یادآور شد بدهی شهرداری به بانک تجارت مربوط به خط ۴ مترو بود .

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    11 - مهر - 1403

    عبور تهران از بحران قبر

    اکو ایران: این هفته شورای شهر تهران لایحه محرمانه احداث آرامستان‌های جدید شهر تهران را در سالن شیبانی به عنوان اولین دستور‌جلسه صحن شورای شهر بررسی کرد. لایحه‌ای که در زمان بررسی هم به دست برخی از اعضای شورای شهر تهران نرسیده بود و از جزئیات آن اطلاع نداشتند. لایحه محرمانه در جلسه بدون مستمع بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید؛ هرچند‌ براساس آیین‌نامه‌های اداره صحن، مصوبات شورا باید در صحن شورا بررسی و رأی‌گیری شود.

    11 - مهر - 1403

    کارت قرمز شورای شهر به مدیر زاکانی

    روز سه‌شنبه مهدی چمران یکی از مدیران شهرداری را از صحن شورای شهر اخراج کرد. علیرضا زاکانی درباره توهین یکی از مدیران شهری به اعضای شورا و اخراج وی از صحن گفت:‌ فکر نمی‌کنم شهرداری وجود داشته باشد که درباره مسائل با این جزئیات پاسخ دهد. موضوع توییت یکی از مدیران شهرداری به عضو شورا را رسیدگی خواهم کرد.

    11 - مهر - 1403

    در صحن شورای شهر چه گذشت؟

    اعضای شورای شهر نسبت به اقدامات شهرداری در حوزه خدمات شهری و وضعیت خانه آیت‌الله طالقانی تذکر دادند.

    11 - مهر - 1403

    یک فوریت نامگذاری معبری در تهران به نام سید حسن نصرالله تصویب شد

    اکوایران :‌همزمان با دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت انتخاب یک معبر به نام شهید سیدحسن نصرالله بررسی و تصویب شد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا