اخبار اقتصادی امروز: 5
  • تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    در صحن شورا چه گذشت؟؛ورود تراموا به تهران پس از تایید شورا

    اکوایران : همزمان با دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، یک فوریت نامگذاری یک معبر در تهران به نام شهید عباس نیلفروشان بررسی و با ۱۸ رای موافق تصویب شد.

    در این جلسه سوده  نجفی با اشاره به ورود تراموا و اتوبوس‌ها از چین، گفت: این موضوع هنوز در شورا بررسی نشده و باید شهرداری ابتدا این لایحه را در شورا طرح کند و سپس از تراموا استفاده کند. این رویه درستی نیست و باید علمی مطالعه شود و پس از تصویب لایحه تراموا مورد استفاده قرار بگیرد.

    در این جلسه حبیب کاشانی به  انتصابات در شهرداری اشاره کرد و گفت:من سعی می‌کنم کلمات تلخ به کار نبرم اما شاهد انتصابات در شهرداری هستیم و نحوه انتصاب و تغییر زود به زود درست نیست. آقای مالکی که از بدنه سازمان فاوا بوده به این سازمان آوردند اما عمر فعالیت ایشان یک هفته بوده و کسی که متخصص بوده و خودمان آوردیم هم قبول نداشتیم. ما از این اتفاقات متعجب می‌شویم. بیش از ۷۰ تغییر در شهرداری‌ها انجام شده و یک شهردار پس از چند ماه تغییر می‌کند.

    کاشانی با بیان اینکه این بی ثباتی در شهرداری را نشان می‌دهد، گفت: ما نتوانستیم یک نیروی ۵-۱۵ را ۶-۱۶ کنیم که از بیرون از شهرداری انتصاب انجام می‌دهیم؟ این تغییرات راندمان را کاهش می‌دهد. این حق شهردار است و به من ربطی ندارد که چه کسی را منصوب می‌کند اما این تغییرات متعدد بی ثباتی ایجاد می‌کند.

    وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت رفت و روب در شهر، یادآور شد: شهرداری تهران با ۷۵۰ کیلومتر مساحت محل آزمون و خطا نیست و این آزمون‌ها در ۱۰۰ سال گذشته تجربه شده و باید از آن استفاده کنیم.

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    15 - مهر - 1403

    یک فوریت نام‌گذاری معبری به نام سردار عباس نیلفروشان

    مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارشات حسابرسی بررسی خواهد شد تا از روند عقب نمانیم، اظهار کرد: علت این است که تکالیف گزارشات امسال عملیاتی شود.

    15 - مهر - 1403

    زاکانی منزل شهید رئیسی را می‌خرد؟

    مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارشات حسابرسی بررسی خواهد شد تا از روند عقب نمانیم، اظهار کرد: علت این است که تکالیف گزارشات امسال عملیاتی شود. امروز یک فوریت نامگذاری معبری به نام شهید نیلفروشان و همچنین خرید منزل شهید رئیسی برای تبدیل به موزه نیز بررسی می‌شود.

    14 - مهر - 1403

    یک روز برای دفاع از نام تهران

    اعضای شورای شهر چهارم ، ۱۴ مهرماه را برای روز تهران انتخاب کردند، روزی که در قانون اساسی مشروطیت، تهران به عنوان پایتخت به تصویب می‌رسد.

    14 - مهر - 1403

    ۶ بیمارستان در لیست ساختمان‌های بحرانی

    اکوایران :‌در لیست معروف ۱۲۹ ساختمان بحرانی نام ۱۱ بیمارستان هم به چشم می‌خورد .

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا