اخبار اقتصادی امروز: 6
  • تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    آمادگی شهرداری در برابر اعلام وضعیت قرمز

    اکوایران:علی اصغرقائمی عضو شورای شهر تهران درخصوص این که پس از هک سامانه‌های شهرداری تهران تا چه میزان در برابر حمله‌های سایبری ایمن‌سازی شد به اکو ایران می‌گوید: ‌بخشی از مشکلات مرتفع شده است.

    ۸ مهر امسال بود که سازمان پدافند غیرعامل با توجه به اتفاقات افتاده و همچنین احتمال گسترش حملات سایبری به زیرساخت‌ها، وضعیت آماده‌باش سایبری با رنگ قرمز اعلام کرد.

    در این وضعیت سامانه‌های شهرداری تهران که یک بار نیز مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند چه میزان آسیب‌پذیر هستند؟

    علی اصغرقائمی عضو شورای شهر تهران درخصوص این که پس از هک سامانه‌های شهرداری تهران تا چه میزان در برابر حمله‌های سایبری ایمن‌سازی شد به اکو ایران می‌گوید: ‌بخشی از مشکلات مرتفع شده است و امیدواریم که ظرفیت مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشد اما در ادوار گذرای مدیریتی سازمان کوتاهی‌هایی صورت گرفته که امیدواریم ترک فعل‌ها زمینه‌ساز آسیب به سامانه‌های شهرداری نشود.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    16 - مهر - 1403

    مترو به نزدیک حافظیه رسید، خطر تخریب جدی است؟

    آیا مترو در شیراز آرامگاه حافظیه را تخریب می‌کند؟ نگرانی‌ها درباره آرامگاه حافظ، شاعر مشهور ایرانی در فضای مجازی بالا گرفته است. منشا نگرانی از خبری است که می‌گوید مترو قرار است به نزدیکی مترو حافظیه برسد.

    16 - مهر - 1403

    عمر مدیریت‌ها در بهشت به ماه رسید

    از هفته گذشته موج تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران آغاز شده است ، چند شهردار منطقه تغییر و جابه‌جا شدند، محمد فلاحی به‌عنوان دستیار ویژه شهردار در موضوعات و پرونده‌های خاص حکم گرفت و معاون خدمات شهری نیز تغییر کرد. سرپرست سازمان فاوا هم در فهرست تغییرات سال آخری شهردار بود. او ۲۹ مرداد از شهردار حکم سرپرستی گرفته بود .

    16 - مهر - 1403

    چرا ۱۴ مهر روز تهران شد‌؟

    ۱۴ مهرروز تهران است . احمد مسجدجامعی عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی درخصوص این که چطور ۱۴ مهر روز تهران شد توضیح می‌دهد : حدودا به یک دهه پیش برمی گشت. بحث‌های اولیه در این زمینه یک سال طول کشید و در شورای چهارم به نتیجه رسید. برای روز تهران مناسبت‌ها زیاد بود که برخی مناسبت‌ها ملی، برخی مناسبت‌ها انقلابی و بعضی دیگر آموزشی و فرهنگی بود.

    15 - مهر - 1403

    در صحن شورا چه گذشت؟؛ورود تراموا به تهران پس از تایید شورا

    اکوایران : همزمان با دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، یک فوریت نامگذاری یک معبر در تهران به نام شهید عباس نیلفروشان بررسی و با ۱۸ رای موافق تصویب شد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا