اخبار اقتصادی امروز: 161
  • تاریخ : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    گزارش شهرداری از آتش‌سوزی شادآباد

    مهدی چمران در حاشیه دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شهردار منطقه ۱۸ در مورد آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد گزارشی ارائه خواهد داد، اظهار کرد: از سردار حسینی فرمانده پلیس راهور و همچنین سرهنگ موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جلسه امروز دعوت شده است. ارائه ۶ گزارش حسابرسی نیز در دستور کار امروز قرار دارد.

    وی در خصوص تشدید آلودگی هوا در فصل سرما، خاطرنشان کرد: خوب است که همه دستگاه‌های موثر در رفع آلودگی هوا باید یکجا جمع شوند و مسئولیت‌ها به آنها یادآور شود. بیش از ۲۰ دستگاهی که مسئولیت داشتند در گذشته به جلساتی دعوت می‌شدند و تصمیمات خوبی گرفته می‌شد اما آنچنان که باید عملیاتی نشد.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در حال تنظیم برنامه برای پرداخت تسهیلات بلندمدت‌تر و بیشتر برای رفع مشکل است، گفت: شهرداری باید تلاش خود را انجام دهد و اتوبوس‌های برقی را نیز وارد کند. وزارت نفت هم باید برای تاکسی کمک کند؛ چراکه در غیر این صورت کسی نمی‌تواند تاکسی بخرد و اگر هم خریداری شود توان پرداخت مبلغ آن نیست. امروز وضعیت خوبی نداریم.

    وی با بیان اینکه تقسیم قبور بهشت زهرا دست سازمان است و دست ما نیست، گفت: میلیاردها تومان کابل برق در بهشت زهرا به سرقت رفت و اجازه ندادند که روشن بماند. باید نظارت‌ها تشدید شود تا بتوان از کابل دزدی جلوگیری کرد.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    23 - مهر - 1403

    روایت دیواری که تهران را نجات داد

    احمد مسجدجامعی عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی روایت دیواری را تعریف می‌کند که تهران را نجات داد و حالا صاحب مغازه ای آن را می‌تراشد که مغازه‌اش بزرگ‌تر شود.

    23 - مهر - 1403

    فروشندگان از خریداران مسکن جلو زدند

    به نظر می‌رسد که طی هفته‌های اخیر، الگوی تکراری بازار مسکن به این صورت بوده که تعداد فروشندگان افزایش یافته، اما از سوی دیگر، تعداد خریداران و سرمایه‌گذاران کاهش یافته است.

    23 - مهر - 1403

    قصه‌گویی برای کودکان کم شده است

    سمانه گلاب، پژوهشگر و فعال حقوق کودک در میزگردی با موضوع حقوق کودکی که در «اکوایران» برگزار شد، درباره میزان قصه شنیدن کودکان گفت: «پژوهش‌های پراکنده ما نشان می‌دهد که بین ۵۰ تا ۶۰ درصد کودکان بین صفر تا سه سال ما که نیاز به شنیدن قصه دارند، قصه نمی‌شنوند.»

    22 - مهر - 1403

    متروسواری با درهای باز

    هفته نخست مهرماه تصویری از باز بودن درِ یکی از قطارهای متروی تهران حین حرکت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ تصویری که موجب نگرانی شهروندان و مسافران مترو شد. پس از انتشار این تصاویر، باز هم عکس‌ها و فیلم‌های دیگری از بازماندن درهای واگن‌های مترو منتشر شد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا