پهپاد غول‌پیکر چین رونمایی شد

یک شرکت هواپیمایی چینی اولین نمونه از یک پهپاد بزرگ را ساخته است که می‌تواند تا ۲ تن بار حمل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هواپیمای بدون سرنشین که Lanying R۶۰۰۰ نامیده می‌شود، توسط هواپیمایی یونایتد شنژن توسعه پیدا کرده است و نمونه اولیه آن در کارگاه این شرکت در شهر ووهو مونتاژ شده است.

طبق یک گزارش خبری از رسانه محلی Wuhu News، فرایند ساخت این پهپاد روز جمعه تکمیل شد؛ این گزارش می‌گوید که Lanying R۶۰۰۰ با حداکثر وزن برخاست حدود ۵۸۹۶ کیلوگرم و حداکثر بار ۱۹۹۵ کیلوگرم طراحی شده است.

Wuhu News گزارش داد که این پهپاد می‌تواند تا ۱۰ مسافر را در یک پرواز جابه‌جا کند. این پهپاد با سرعت ۵۴۷ کیلومتر در ساعت، حداکثر برد ۳۸۱ کیلومتر و ارتفاع کروز تا ۷۶۲۰ متر پرواز می‌کند.

پهپاد غول‌پیکر چین رونمایی شد

نکته جدیدی که در مورد Lanying R۶۰۰۰ وجود دارد این است که این پهپادی برای برخاستن و فرود عمودی یا VTOL است، اما با سرعتی بسیار بالاتر از هلیکوپترها که قابلیتی است که در میان هواپیماهای نظامی مدرن ایالات متحده دیده می‌شود.

United Aircraft پیش از این رونمایی رسمی، تنها تصاویر مفهومی از این پهپاد منتشر کرده بود؛ با این حال، امروز عکس‌هایی از این پهپاد تکمیل شده منتشر شده است که نشان می‌دهد Lanying R۶۰۰۰ تازه از خط مونتاژ خارج شده است.

انتظار می رود Lanying R۶۰۰۰ در نمایشگاه هوایی Zhuhai ۲۰۲۴ که از ۱۲ تا ۱۷ نوامبر برگزار می‌شود، رونمایی شود.

منبع: businessinsider

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]