اخبار اقتصادی امروز: 8
  • تاریخ : پنجشنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    کودکان در سیاست و اجتماع حق مشارکت دارند

    آیا کودکان حق مشارکت سیاسی-اجتماعی را دارند؟

    فائزه رضازاده، وکیل دادگستری معتقد است که دیدگاه‌های پیشامدرنی وجود دارد که حق مشارکت سیاسی اجتماعی را از کودکان می‌گیرد. او می‌گوید در کنوانسیون حقوق کودک، حق مشارکت سیاسی و اجتماعی به رسمیت شناخته شده است و این مشارکت می‌تواند طیف وسیعی را شامل شود.

    خبر مرتبط

    ناترازی حقوق و رفاه کودکان

    ناترازی حقوق و رفاه کودکان

    ۱۶ مهر در ایران و برخی دیگر از کشورها به عنوان روز کودک شناخته می‌شود. روزی برای پاسداشت مفهوم کودکی و حقوق این گروه از جامعه. در ایران تا چه اندازه از حقوق کودکان آگاهی داریم؟ آیا افزایش رفاه آن‌ها و دسترسی‌شان به ابزار و تکنولوژی‌های تازه برایشان حقوق ایجاد کرده است و دیگران از این حقوق آگاهی دارند؟

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    25 - مهر - 1403

    شرط پلیس برای اجرای طرح ترافیک جدید

    اکوایران :‌به تازگی شهردار تهران وعده داده تا ۳۰۰دستگاه موتورسیکلت برقی به ناوگان گشت پلیس راهور پایتخت اختصاص دهد. پلیس از ورود موتورهای برقی استقبال و اعلام کرده روزانه بیش از ۲ هزار تصادف فقط در شهر تهران رخ می‌دهد که نیاز به بررسی سریع و جلوگیری از بروز ترافیک دارند.

    25 - مهر - 1403

    لیست مشاوران شهردار شفاف شود

    مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورا با بیان اینکه شهردار باید لیست مشاورین خود را به همراه نوع قرارداد به شورا ارائه دهد، گفت‌: شهردار هر روز حکمی را در این زمینه صادر می‌کند و با‌توجه به اینکه محدودیت‌های قانونی در این زمینه وجود دارد، باید این لیست به شورا ارائه شود. ما با وجود […]

    25 - مهر - 1403

    تراموا به تهران نزدیک شد

    قرار بود دو اتوبوس سه کابین که مدیران شهری می‌گویند همان تراموای چرخ لاستیکی است به طور آزمایشی در تهران آغاز به کار کند.

    24 - مهر - 1403

    جزئیات آتش سوزی بازار آهن

    محمدجواد خسروی در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۶ هزار واحد تجاری در بازار راه آهن شادآباد فعالیت می کنند، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر تهران بازار آهن شادآباد بود که در منطقه مسکونی قرار داشت. ما جلسات مکرری با کسبه برای ساماندهی این بازار داشتیم اما متأسفانه هیچ گونه همکاری صورت نگرفت.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا