گلدیران، پیشرو در خدمات پس از فروش

در یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان سال ۱۴۰۳، مراسم معرفی برندهای محبوب ایرانی با استقبال گسترده مردم در تاریخ ۲۸مهرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین؛ در این رویداد بزرگ، برندهایی که بیشترین اعتماد و علاقه مردم را به خود جلب کرده‌اند، معرفی شدند.

نتایج این نظرسنجی که با مشارکت بالغ بر ۱۵۰۰ برند ایرانی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات دو میلیون و هشتاد هزار نفر از سراسر کشور انجام شد، نشان می‌دهد مردم به چه برندهایی اعتماد بیشتری دارند.

در این نظرسنجی گسترده ملی، در مجموع بیش از ۲ میلیون رأی مردمی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت گردید لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، در هر گروه کالایی برندهای محبوب ایرانی از نگاه مردم معرفی شدند.

گروه گلدیران با ارائه خدمات پس از فروش بی‌نظیر، به عنوان اولین شرکت نمونه در این حوزه شناخته شد؛ این دستاورد بزرگ، نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و تعهد گلدیران به رضایت مشتریان است.

در این مراسم از حسین دیلمی؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، حسین تنهائی؛ نائب رئیس هیئت مدیره و فرزام زمانی؛ مدیراجرایی گروه گلدیران و مهدی فرجی؛ مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران به عنوان برند محبوب تقدیر به عمل آمد.

گلدیران، پیشرو در خدمات پس از فروش

هادی اسدی، رئیس کمیته اجرایی جشنواره برند محبوب با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فرآیندها نسبت به سال گذشته، گفت:  با رونمایی از نرم افزار تاپ برندز گامی نو در راستای ایجاد تعامل بیشتر با مصرف‌کنندگان برداشته‌ایم.

وی افزود: این پلتفرم، به عنوان یک باشگاه هواداری، امکان اطلاع‌رسانی مستقیم و هدفمند از جدیدترین محصولات و خدمات برندهای برتر بازار ایران را فراهم می‌کند؛ این رویکرد نوین، که برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود، نشان از اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه بازاریابی و برندینگ دارد.

اسدی ادامه داد: تا پیش از این، در کشور نمونه‌ی موفقی از ایجاد یک باشگاه هواداری برای برندهای خاص وجود نداشت، اما ما در برند محبوب توانستیم این مهم را محقق کنیم.

در ادامه محمود محمدیان، دبیر علمی جشنواره برند محبوب، اظهار داشت: در یازدهمین دوره جشنواره به این نتیجه رسیدیم که برند خیلی ارزش بالایی دارد اما برند محبوب ارزشمندتر است.

محمدیان گفت: تشکر می‌کنم که در این فضای کسب‌وکار پر رقابت، این برندهای محبوب را ایجاد کردید.وی توضیح داد: برخی تندیس‌ها با دخالت‌های ما و برخی در یک فضای ارگانیک و خودجوش به دست آمدند که بسیار ارزشمندتر است چرا که این دستاوردها بدون دخالت هیچ‌کس و تنها با نظر مردم رقم خورده است. پس ارزش‌ آن‌ها با هم متفاوت است و در یک فرآیند ارگانیک قطعا ارزش بالاتری دارد.

محمدیان تاکید کرد: فضای کسب‌وکار در داخل کشور سخت است و حفظ برند از آن سخت‌تر؛ باید از داده‌ها استفاده کرد و در روند آینده این بخش را بسیار مهم می‌دانم که امیدوارم عملی و در دستور اقدام قرار گیرد.

حسین دیلمی، رئیس هیئت مدیره گروه، در حاشیه این مراسم مطرح کرد: خدمت به جامعه در قلب همه فعالیت‌های گلدیران قرار دارد. ما همانطور که به رشد و توسعه مجموعه خود فکر می‌کنیم، خود را متعهد می‌دانیم که به وظیفه‌مان در قبال مردم شریف کشور هم عمل کنیم و معتقدیم که موفقیت ما نعمتی است که باید با مردم، به ویژه از طریق افزایش ایجاد اشتغال، عمل به وظایف در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان و ارائه کالا و خدمات متناسب با معیشت خانوارهای ایرانی، به اشتراک گذاشته شود.

حسین تنهایی، نائب رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، نیز در بخش دیگری از این برنامه مطرح کرد: ما به عنوان یک مجموعه ایرانی به حمایت از تولید ملی افتخار می‌کنیم و سرمایه‌گذاری‌های مداوم ما نشان‌دهنده باورمان به قدرت صنایع داخلی برای پیشبرد اقتصاد ملی است. ما در همه تلاش‌ها و موفقیت‌هایمان همواره به یاد داریم که موفقیت واقعی تنها در کسب منافع مالی نیست، بلکه در پایبندی به بالاترین استانداردهای اخلاقی است. انجام تعهدات ما به مشتریان و جامعه یک مسئولیت مقدس است، زیرا هر عمل ما انعکاسی از ایمان ماست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]