گوشی آنر مجیک ۷ برای شما قهوه سفارش می‌دهد!

گوشی آنر مجیک ۷ قادر خواهد بود با استفاده از هوش مصنوعی مطابق سلیقه شما برای‌تان قهوه سفارش دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، سری گوشی‌های آنر مجیک ۷ که قرار است به‌زودی رسما رونمایی شوند قادر خواهند بود با بهره‌گیری از هوش مصنوعی ترکیب دقیق قهوه‌ای که مد نظر شماست را متوجه شده و آن را برای‌تان سفارش دهد. این کمپانی اخیرا دستاورد جدیدش در حوزه هوش مصنوعی را به رخ کشیده و با یک ویدیو به نمایش آن پرداخته است.

هوش مصنوعی «یویو»؛ یک دستیار واقعی در گوشی آنر مجیک ۷

در ویدیوی نمایش‌داده‌شده توسط Honor، کاربر از طریق پیام‌های متنی با گوشی تعامل کرده و درخواست سفارش یک لیوان قهوه می‌کند. سپس هوش مصنوعی Yoyo به‌طور خودکار اپلیکیشن مخصوص سفارش غذا و نوشیدنی در گوشی را باز کرده و قهوه مورد نظر کاربر را برایش سفارش می‌دهد. در ویدیوی نمایش‌داده‌شده، برخی مشخصه‌های مربوط به قهوه مثل میزان شکر به کار رفته در آن یا سرد و گرم بودنش بر اساس مدل محبوب کاربر انتخاب شده است.

آنر ادعا کرده که ایده اصلی پشت طراحی این هوش مصنوعی آن است که سلایق و عادت‌های کاربر به خاطر سپرده شود تا گوشی به یک دستیار هوشمند واقعی تبدیل شود.

گوشی آنر مجیک ۷ برای شما قهوه سفارش می‌دهد!

در کنار قابلیت سفارش دادن قهوه، دسترسی هوش مصنوعی گوشی آنر مجیک ۷ به سرویس‌های اشتراکی مختلف کاربر و غیرفعال کردن هریک از این اشتراک‌ها بسته به صلاح‌دید کاربران دیگر ویژگی جذاب AI این گوشی است. در ویدیوی نمایش‌داده‌شده از این گوشی، دستیار هوش مصنوعی یویو به‌طور خودکار اپلیکیشن‌هایی که دارای فعال‌سازی خودکار حساب کاربری هستند را شناسایی کرده و پس از تایید کاربر همه یا تعدادی از آن‌ها را غیرفعال می‌کند.

به‌جز این موارد، هوش مصنوعی Yoyo همچنین در فرآیندهایی مثل رزرو کردن بلیط هواپیما، مدیریت اعلان‌ها یا برنامه‌ریزی در روزهای مختلف نیز به کمک کاربران آمده و می‌تواند دستیار فوق‌العاده‌ای برای‌شان باشد. این قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی قرار است به نسل بعدی سیستم عامل‌های آنر، MagicOS 9 که تا پایان ماه جاری معرفی می‌شود اضافه شود. این گوشی همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸ الیت کوالکام استفاده می‌کند که روز گذشته به‌طور رسمی توسط کوالکام معرفی شد.

بد نیست بدانید که رویکرد آنر در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در گوشی‌هایش بسیار کاربردی‌تر از بسیاری رقباست. این کمپانی همانند موتورولا تصمیم دارد با بهره‌گیری از پتانسیل فوق‌العاده هوش مصنوعی گوشی‌های آینده‌اش را به دستیارهایی واقعا هوشمند تبدیل کند که قادر باشد در امور روزمره مثل سفارش دادن قهوه به کاربر کمک کند.

آنر البته با قابلیت‌های جذاب و کاربرپسند هوش مصنوعی بیگانه نیست و سال گذشته نیز ویژگی ردیابی چشم کاربر از طریق هوش مصنوعی را معرفی کرد؛ قابلیتی که در نهایت در Honor Magic 6 مورد استفاده قرار گرفت.

طی یکی دو سال گذشته هوش مصنوعی به یکی از داغ‌ترین زمینه‌های رقابت در گوشی‌های موبایل تبدیل شده و تمامی امور روزمره کاربران را در بر گرفته است.‌ در حال حاضر تقریبا تمامی برندهای مطرح گوشی‌ساز در دنیا، از کمپانی‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ و گوگل گرفته تا سایر گوشی‌سازان چینی در صدد تعبیه قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی در محصولات مختلف‌شان هستند. با این وجود گرایش به آن‌ها هنوز آن‌طور که انتظار می‌رود فراگیر نشده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا ندارد. بر اساس آمار موجود، میزان فروش گوشی‌های موبایل در سه ماه اخیر افزایشی ۱۲ درصدی داشت و سامسونگ با فروش ۲۸۸ میلیون دستگاهی در رده دوم قرار گرفت و اپل نیز با اختلافی اندکی در جای دوم ایستاد.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]