اخبار اقتصادی امروز: 200
  • تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    رشد تارا در روز بی‌بخار بازار + جدول قیمت

    اکوایران: ارزیابی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که امروز قیمت اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی ثبات نسبی داشتند و تنها تعداد محدودی از خودروها تغییر قیمت را تجربه کردند.

     به گزارش اکوایران، بررسی بازار نشان می‌دهد امروز هم در میان خودروهای مورد بررسی یک خودرو رشد ۱۰ میلیون تومانی داشت و سایر خودروهای نوسان اندک را تجربه کردند.

    رصد بازار نشان می‌دهد امروز قیمت دلار هم در محدوده رنج نوسان داد و بازارهای موازی هم کمترین تغییر قیمت را تجربه کردند و با این شرایط می‌توان گفت هر دو بازار در یک مسیر قرار گرفتند. طی روزهای اخیر بازار خودرو نوسان اندک داشت و شاهد بالا و پایین شدن قیمت‌ها بودیم.

    بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «تارا اتوماتV2» در بازار رشدی ۱۰ میلیون تومانی داشت و تنها خودوریی بود که با رشد در بازار قیمت گذاری شد.  اما در میان مونتاژی‌ها هم امروز شاهد کاهش ۵ میلیونی «هایما S7پلاس» بودیم و «رانا پلاس» هم با افت ۴ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

    قیمت محصولات ایران خودرو

    گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

    براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم در بازار ۸۸۵ میلیونی تومان ماند. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» کاهش ۵ میلیونی داشت و در بازار یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی شد.  

    ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۳۲ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۱۰ میلیون تومانی داشت. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۴۳ میلیون تومانی شد و کاهشی ۴ میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۷۰ میلیون تومان ماند.

    اکووو 18

    قیمت محصولات سایپا

    در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۳۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما بررسی‌‌ها از نوسان قیمت در خانواده کوییک حکایت دارد، امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۰ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار  هم ۵۵۴ میلیون تومان قیمت خورد. «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی۲ میلیون تومانی را تجربه کرد. به گزارش اکوایران بررسی بازار نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «اطلس» هم در بازار ۵۱۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

    اکو 18

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    قیمت محصولات خودروسازان در کارخانه با چه سرعتی حرکت می‌کند؟
    18 - مهر - 1403

    قیمت محصولات خودروسازان در کارخانه با چه سرعتی حرکت می‌کند؟

    اکوایران: شرکت‌های خودروساز کشور، در حالی از قیمت‌گذاری دستوری گله دارند و این مسئله را عامل اصلی خلق زیان خود می‌دانند که روند افزایش قیمت محصولاتشان از زمانی که سود‌آور بودند؛ رشد قابل توجهی را به ثبت رسانده است.

    جایگاه شارژ خودروهای برقی تهران به ۱۲۶ رسید/ معضلات برقی‌سواران تمام می‌شود؟
    18 - مهر - 1403

    جایگاه شارژ خودروهای برقی تهران به ۱۲۶ رسید/ معضلات برقی‌سواران تمام می‌شود؟

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: مقرر شده به ۱۲۶ جایگاه شارژ خودروهای برقی با ایجاد زیرساخت‌های لازم با اولویت استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، برق‌رسانی شود.

    هایما خبر جدیدی برای بازار مخابره کرد / تابستان برای محصول مونتاژی ایران خودرو داغ بود
    17 - مهر - 1403

    هایما خبر جدیدی برای بازار مخابره کرد / تابستان برای محصول مونتاژی ایران خودرو داغ بود

    اکو ایران : اطلاعات ایران خودرو در سایت کدال سازمان بورس اوایل مهر ۱۴۰۳ بروز رسانی شد.

    چند درصد از صف طویل متقاضیان در لاتاری ایران‌خودرو برنده شدند؟
    17 - مهر - 1403

    چند درصد از صف طویل متقاضیان در لاتاری ایران‌خودرو برنده شدند؟

    اکوایران: در آخرین طرح فروش محصولات ایران‌خودرو، بیش از ۳ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ در حالی که این خودروساز، کمتر از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو برای این حجم از تقاضا تدارک دیده بود.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا