آب و برق به قرقیزستان صادر می شود؟

رئیس مرکز بین‌الملل وزارت نیرو در نشست مجازی دو کشور ایران و قرقیزستان، با اشاره به توانمندی‌های صنعت آب و برق آمادگی این صنعت را برای ارائه خدمات به قرقیزستان اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت نیرو، جلسه مجازی وزارت نیرو و وزارت انرژی قرقیزستان برای توسعه همکاری‌های انرژی با حضور مقامات دو کشور برگزار شد. مجتبی اکبری، رئیس مرکز بین‌الملل وزارت نیرو در این جلسه گفت: ایران در خصوص استاندارد‌های آب و برق در بین کشور‌های جهان در بالاترین سطح استاندارد جهانی قرار دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: ایران در ارائه خدمات فنی و مهندسی با بسیاری از کشور‌های همسایه و کشور‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی همکاری دارد و این خدمات زبانزد کشور‌ها است.

در ادامه «نازگول ژوروبیکونا یونوا» معاون وزیر انرژی جمهوری قرقیزستان گفت: ایران یکی از کشور‌های پیشرو و رهبر در زمینه ذخایر نفت و گاز و برق در منطقه است و توانمندی‌های تخصصی کشور ایران برای ما همیشه قابل‌تحسین بوده است.

وی، ضمن دعوت از شرکت‌های ایرانی برای بازدید از صنعت برق و آب کشور قرقیزستان خاطرنشان‌کرد: می‌توان پس از این بازدید، از توانمندی‌های متقابل بهره ببریم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]