قطع اینترنت چگونه گوشی و لپتاپهای مردم و زیرساختهای کشور را بیدفاع کرد؟
با گذشت بیش از ۴۰ روز از قطع اینترنت بینالملل، کارشناسان نسبت به بروز بحران امنیتی ناشی از عدم دریافت بهروزرسانیهای نرمافزاری هشدار میدهند. به گفته متخصصان، محرومیت میلیونها دستگاه از آپدیتهای امنیتی و از کار افتادن گواهینامههای SSL، زیرساختهای آیتی کشور را در برابر حملات هدفمند و نفوذ سازمانیافته کاملاً بیدفاع کرده است.




ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0