محور کندوان ۷ مهر ماه مسدود می‌شود

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه طبق هشدار سطح نارنجی هواشناسی شاهد سیلاب و سیل در استان خواهیم بود، گفت: محور کندوان در ۷ مهر ماه مسدود می‌شود، تردد در سایر محوهای مواصلاتی مازندران جریان دارد البته باید از تردد غیر ضروری پرهیز شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا دادبود شامگاه ۶ مهر در حاشیه جلسه مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت جوی و احتمال وقوع سیل در مازندران اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی در خصوص بارشی که طی ۲۴ ساعت آینده برای مازندران صادر شد؛ وجود سیلاب، سیل و همچنین هشدار سطح قرمز در ارتفاعات داده شد.
وی افزود: برای پیشگیری از حوادث احتمالی تاکیدات لازم به دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی صورت گرفت و برای هر دستگاه وظایف ویژه تعریف شد.
دادبود با اعلام اینکه از صبح روز شنبه ۷ مهر اوج بارش‌ تا شب در مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: تدابیر لازم برای پیشگیری از خطرات و حوادث احتمالی اندیشیده شد.
وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی متولی و خدمات رسان در محورهای اصلی و فرعی استان مازندران در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: لازم است جلوی ترددهای غیر ضروری در محورهای اصلی و فرعی استان گرفته شود.
معاون عمرانی استانداری مازندران از مسدود شدن محور کندوان در ۷ مهر ماه خبرداد و تصریح کرد: تردد در سایر محوهای مواصلاتی مازندران جریان دارد البته باید از تردد غیر ضروری پرهیز شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران فردا در ارتفاعات استان بارش برف را خواهیم داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]