نمایشگاه «جیتکس» دبی ظرفیتی برای تسهیل تولید و تجارت زنجان

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان از اعزام هیاتی به نمایشگاه جیتکس (Gitex Global) ۲۰۲۴ در دبی خبر داد و گفت: از فرصت و ظرفیت این رویداد برای تقویت همکاری‌ها و تسهیل تولید و تجارت استان استفاده می‌کنیم.

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، صمد یوسفی اصل، از اعزام هیاتی به نمایشگاه جیتکس (Gitex Global) ۲۰۲۴ در دبی خبر داد و گفت: از فرصت و ظرفیت این رویداد برای تقویت همکاری‌ها و تسهیل تولید و تجارت استان استفاده می‌کنیم.

وی ابراز کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس به‌عنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارت‌آپی جهان از ۲۳ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ در امارات متحده عربی، هیات تجاری و فناوری اتاق بازرگانی زنجان متشکل از فعالان حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، صنایع، معادن و کشاورزی به دبی اعزام خواهند شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: نمایشگاه جیتکس، دروازه‌ ورود به دنیای فناوری، امسال با شعار “جهان خود را پیدا کنید” برگزار می‌شود که محلی برای ملاقات رهبران و بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان جهت هم‌ اندیشی و تبادل نظر است.

یوسفی اصل اظهار داشت: اتاق بازرگانی زنجان با توجه به فعالیت‌های فناوری و استارت‌آپی استان و ظرفیت قابل‌ توجه فعالان این حوزه، همچنین به‌دلیل قطب بودن استان در حوزه برق و الکترونیک تلاش می‌کند با اعزام این هیات، فرصتی را به‌منظور همکاری جهانی برای اقتصاد آینده، بهره‌برداری از دنیای فناوری در راستای تسهیل تولید و تجارت، شبکه سازی و همتایابی، ملاقات با سرمایه‌گذاران و دستیابی به بازارهای جدید فراهم کند.

وی اضافه کرد: استان زنجان با توجه به ظرفیت ها،‌امکانات و واحدهای تولیدی و شرکت های دانش بنیان خود ظرفیت بسیار بالایی در حوزه تولید و صادرات و حضور در بازارهای جدید دارد که امیدواریم با حضور در این نمایشگاه ها و تسهیل و تسریع امور صادرات و شناسایی بازارهای جدید شاهد تحقق هدفگذاری صورت گرفته در بخش صادرات استان باشیم.

نمایشگاه جیتکس دبی در مدت پنج روز آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بخش‌های هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند، بیگ‌دیتا، اینترنت اشیا، ارتباطات هوشمند، فناوری پایدار، فناوری مالی، فین‌تک، بلاک‌چین، فناوری ۵G، حمل و نقل هوشمند، امنیت سایبری، رباتیک، چاپ سه‌بعدی، پهپاد، مراکز داده، بازی رایانه‌ای، موبایل، وب۳، زیرساخت و شبکه، نرم‌افزار و سخت‌افزار به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه جیتکس دبی در دو ابر سایت نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی و دبی هاربر و در ۴۱ سالن برپا خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]