اولین عکس از گوشی پرچمدار جدید شیائومی

شیائومی ۱۵ پرو در آستانه‌ی رونمایی در دست وانگ شیائویان، قائم‌مقام شیائومی، رؤیت شد. به‌نظر می‌رسد طراحی پرچمدار جدید چینی‌ها شباهت‌های زیادی به نسل قبلی دارد؛ اما در عین حال چند تغییر کوچک در آن دیده می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، طراحی شیائومی ۱۵ پرو با رندرهای قبلی مطابقت دارد. فریم تخت و ماژول مربع‌شکل دوربین همان چیزی است که در نسل قبل نیز شاهدش بودیم.  همچنین فلاش LED به خارج از ماژول دوربین منتقل شده است و احتمالاً متریال باکیفیت‌تری در ساخت گوشی به‌کار می‌رود.

به نقل از زومیت، انتظار می‌رود شیائومی ۱۵ پرو به نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی مجهز باشد و از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ الیت با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره ببرد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.5، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کانونی ۱۲۰ میلی‌متری و زوم پنج برابری بدون افت کیفیت، احتمالاً مجموعه‌دوربین شیائومی ۱۵ پرو را تشکیل خواهند داد.

اولین عکس از گوشی پرچمدار جدید شیائومی

باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتییانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات ظاهراً انرژی جدیدترین گوشی شیائومی را تأمین خواهد کرد. شیائومی احتمالاً تا هفته‌های آینده شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو را معرفی خواهد کرد. فعلاً قیمت گوشی مشخص نیست.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]