کاهش سهمیه سوخت با کارت شخصی

استاندار تهران گفت:سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد.

به گزارش اکوایران به نقل از صداوسیما؛ احمد معتمدیان گفت: سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد.

وی تاکید کرد: سهمیه ها بعد از دو سه روز به روال سابق باز می گردد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]