اخبار اقتصادی امروز: 1
  • تاریخ : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    هیجان بازار خودرو تخلیه شد/ احتمال شکل گرفتن موج جدید + جدول قیمت

    اکوایران: پس از افزایش قابل توجه قیمت خودروها در روز گذشته، امروز بازار خودرو شاهد اصلاح بود و قیمت اکثر خودروها کاهش یافت.

    به گزارش اکوایران، حواشی سیاسی روز گذشته منطقه افزایش قیمت دلار و سایر بازرهای موازی را به همراه داشت و موجب شد تا قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی افزایش قابل توجهی داشته باشند. اما امروز و با کاهشی شدن نرخ دلار، شاهد بازگشت قیمت برخی از خودروها بودیم، هرچند برخی از خودروها به رشد خود ادامه دادند.

    به گفته فعالان بازار خودرو رفتار روز گذشته بازار، رفتاری هیجانی بود و امروز با آرام شدن سایر بازارها قیمت خودرو هم تعدیل شد. فعالان بازار خودرو معتقدند هنوز بازار به ثبات نرسیده و کوچکترین تلنگری می‌تواند روند آن را تغییر دهد.

    بررسی بازار نشان می‌دهد «دنا پلاس۶ دنده توربو» و «پژو i 207 اتوماتیک TU5P» افتی ۱۰ میلیون تومانی داشتند و در مقابل «هایما S7پلاس» رشد ۱۰ میلیونی را تجربه کرد.

    قیمت محصولات ایران خودرو

    گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

    براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار کاهش ۱۰ میلیون تومانی داشت و ۹۲۰ میلیون تومان قیمت خورد. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم با کاهش ۱۰میلیونی در بازار ۸۸۵ میلیونی تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم افزایش ۱۰ میلیون تومانی داشت و بازار یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی  شد.

     ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۵ میلیونی داشت. «رانا پلاس» هم با اقزایش ۲ میلیونی در بازار ۶۳۷ میلیون تومانی شد. «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی ۸۷۵ میلیون تومان قیمت خورد.

    اکو 8

    قیمت محصولات سایپا

    در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشتند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۷ میلیون تومان شد و افزایشی ۲ میلیون تومانی داشت و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار ۵۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۳ میلیونی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۲۲ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۲ میلیونی داشت. به گزارش اکوایران بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خودرو و کاهش ۳ میلیونی را ثبت کرد و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر در بازار ۵۲۵ میلیون تومانی ماند.

    اکووو 8

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    بررسی قانونی که بازار خودرو را سامان نداد
    8 - مهر - 1403

    بررسی قانونی که بازار خودرو را سامان نداد

    اکوایران: بررسی وضعیت قانون ساماندهی صنعت خودرو نشان می‌دهد با وجود انجام این قوانین، وضعیت اثربخشی آن‌ها در کشور ضعیف بوده است.

    خبر بد برای غول خودروسازی / فرار مشتریان از بازار خودرو
    8 - مهر - 1403

    خبر بد برای غول خودروسازی / فرار مشتریان از بازار خودرو

    اکو ایران : فولکس‌واگن از جدیترین پیش‌بینی سود خود رونمایی کرد.

    حال و هوای بازار خودرو در پی تحولات سیاسی امروز + جدول قیمت
    7 - مهر - 1403

    حال و هوای بازار خودرو در پی تحولات سیاسی امروز + جدول قیمت

    اکوایران: بازار خودرو امروز شکل افزایشی به خود گرفت و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد تمام خودورهای داخلی و مونتاژی مورد بررسی افزایش قیمت داشتند.

    آغاز تحقیق و تفحص از ایران خودرو در مجلس/ ٨٠ درصد محصولات ایران‌خودرو با زیان تولید می‌شود
    7 - مهر - 1403

    آغاز تحقیق و تفحص از ایران خودرو در مجلس/ ٨٠ درصد محصولات ایران‌خودرو با زیان تولید می‌شود

    اکوایران: به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، مجلس به زودی تحقیق و تفحص کاملی از ایران خودرو انجام خواهد داد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا