حمایت‌های بخش خصوصی برای تکمیل و پایان پروژه‌ها نیاز است

وزیر راه و شهرسازی گفت: حمایت‌های بخش خصوصی و شهردارها را برای تکمیل یا پایان بسیاری از پروژه‌ها نیاز داریم.

به گزارش بازار، فرزانه صادق روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه شهید سلیمانی کرج افزود: این پروژه ملی و اثرات بین المللی دارد که با تعامل بین شهرداری و دولت درحال انجام است.

وی بیان کرد: این نکته بسیار مهمی است به همین دلیل با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام ، ناتمام یا شروع نشده داریم که در توسعه کشور موثر است، بنابراین حمایت های بخش خصوصی و شهرداری ها را باید داشته باشیم تا این پروژه ها شروع یا به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اقدامات موثری که در پروژه آزاد راه شهید سلیمانی شاهد بودیم و مردم حلاوت آن را خواهند چشید ازاین نظر از شهرداری کرج و استاندار البرز تشکر می کنم به جهت تعاملی که پیش آمده و اتفاق بزرگی که رقم خورده است.

صادق اضافه کرد: در کشور قطعا پس از اتمام و بهره برداری از این پروژه ، این نوع تعامل الگویی برای تعاملات بعدی در کشور خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشحالم روی پلی قدم می زنم که دانش مهندسی آن را مهندسان غیور کشور به بهترین نحو ممکن دارند پیاده می کنند، گفت: فناوری ساختی که در این پروژه شاهد هستیم در کشوری که مورد تحریم های ظالمانه بسیاری قرار گرفته مهندسان با غیرت و رشادت دارند، جدیدترین تکنولوژی ها را در کشور رقم می زنند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پل پروژه آزاد راه شهید سلیمانی اولین پلی است که در کشور و بعضا خاورمیانه هم طول عرشه و سیستم کابلی آن منحصر به فرد و حدود ۱۹ کیلومتر است. این مسیر درطول ۱۹ کیلومتر ۲۰ پل را دارد.

صادق اظهار امیدواری کرد با توضیحات داده شده حتما بهار سال آینده تردد روی این پل انجام می پذیرد و حلاوت آن را نه تنها تهران و کرج بلکه اقصی نقاط کشور به دلیل استراتژیک و کاربردی بودن مورد بهره برداری قرار خواهند داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]