تخم‌مرغ داریم، ارز نداریم / ذرت و سویا پشت درهای گمرک مانده‌اند

مشاور رئیس سازمان نظام دامپزشکی، با هشدار نسبت به تکرار زیان‌های گذشته در صنعت تخم‌مرغ گفت: در حالی که کمبودی در تولید وجود ندارد، اما اگر مشکل تأمین ارز برای نهاده‌ها و تداوم صادرات حل نشود، مشکلات تازه‌ای در راه است. به گفته وی، کشتی‌های حامل ذرت و سویا ماه‌هاست در گمرک بلاتکلیف مانده‌اند و ادامه این وضعیت می‌تواند تولید را با مشکل مواجه کند.

به گزارش نبض بازار، سید فرزاد طلاکش در جریان بازدید از یکی از واحدهای فرآورده‌های خام دامی اظهار کرد: در تولید تخم‌مرغ که کمبودی نداریم، اما اگر صادرات یا خرید حمایتی ادامه پیدا نکند، زیانی که چند ماه پیش به صنعت تحمیل شد، حتماً تکرار خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]