تخممرغ داریم، ارز نداریم / ذرت و سویا پشت درهای گمرک ماندهاند
مشاور رئیس سازمان نظام دامپزشکی، با هشدار نسبت به تکرار زیانهای گذشته در صنعت تخممرغ گفت: در حالی که کمبودی در تولید وجود ندارد، اما اگر مشکل تأمین ارز برای نهادهها و تداوم صادرات حل نشود، مشکلات تازهای در راه است. به گفته وی، کشتیهای حامل ذرت و سویا ماههاست در گمرک بلاتکلیف ماندهاند و ادامه این وضعیت میتواند تولید را با مشکل مواجه کند.
به گزارش نبض بازار، سید فرزاد طلاکش در جریان بازدید از یکی از واحدهای فرآوردههای خام دامی اظهار کرد: در تولید تخممرغ که کمبودی نداریم، اما اگر صادرات یا خرید حمایتی ادامه پیدا نکند، زیانی که چند ماه پیش به صنعت تحمیل شد، حتماً تکرار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0