پایان بینتیجه دور نخست گفتوگوهای تل آویو و بیروت/ آتش بس از سر گرفته میشود؟
نخستین روز مذاکرات میان اسرائیل و نمایندگان دولت لبنان در واشنگتن بدون دستیابی به هیچ پیشرفتی به پایان رسید، زیرا اختلافات عمیق بر سر دامنه و زمانبندی خروج نیروهای اسرائیل از لبنان، فضای مذاکرات را متشنج کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک، پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد نخستین روز مذاکرات میان اسرائیل و نمایندگان دولت لبنان در واشنگتن بدون هیچگونه پیشرفت ملموسی پایان یافته است.
بر اساس این گزارش، دو طرف بر سر دامنه و زمانبندی خروج نیروهای صهیونیست از خاک لبنان اختلافات جدی دارند و همین مسئله مانع دستیابی به توافق در دور نخست گفتوگوها شده است.
آکسیوس نوشت فضای مذاکرات به تدریج متشنجتر شد و شکاف میان مواضع طرفین همچنان گسترده باقی ماند.
به گزارش این رسانه، اختلافات موجود به اندازهای جدی بوده که میانجیهای آمریکایی اکنون عملاً روند گفتوگوها را از ابتدا از سر گرفتهاند.
این گزارش میافزاید که تاکنون نشانهای از کاهش اختلافات اساسی میان رژیم اشغالگر و نمایندگان دولت لبنان مشاهده نشده است.



ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0