✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید
22 - ژوئن - 2026
بازار سهام نخستین روز تیرماه را با غلبه عرضهها پشت سر گذاشت؛ جایی که شاخص کل بیش از یک درصد افت کرد و بیش از ۶.۵ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد.
صندوق سهامی اهرمی «نارنج» با ۱۰۸ درصد رشد در سهماهه نخست سال ۱۴۰۵، توانست بالاترین بازدهی بازارهای مالی ایران را به ثبت برساند.
کاشناس بازار سرمایه اعتقاد دارد: امروز دوشنبه اول تیرماه تعداد قابل توجهی از افراد از بازار سهام خارج میشوند.
آئین اعطای موافقت اصولی فعالیت صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس(ویژه تابستان) در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0