استقرار میز مشاوره روان‌شناسی رایگان در متروی تهران

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از استقرار میز مشاوره روان‌شناسی رایگان در متروی تهران خبر داد.

اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: با هدف ارتقای سلامت روان شهروندان و ارائه خدمات حمایتی در شرایط حساس کنونی، «میز مشاوره روان‌شناسی» با مشارکت جهاد دانشگاهی دانشگاه الزهرا(س) در ایستگاه مترو میدان حضرت ولیعصر(عج) آغاز شده است.

‌این طرح که به‌صورت رایگان و به مدت یک هفته اجرا می‌شود، با تمرکز بر کاهش اضطراب، مدیریت فشارهای روانی و تقویت تاب‌آوری اجتماعی، خدمات تخصصی مشاوره را در اختیار مسافران مترو قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]